Věříme, že naše dlouholeté zkušenosti vám pomohou při prevenci a odstranění škod při nenadálé události.
ČASTÉ OTÁZKY / FAQ
Jak konkrétně probíhá vaše práce při vysoušení zdí, podlah a stropů na zakázku?
Po kontaktování naší nonstop zákaznické linky vás obvykle navštíví technici společnosti MIBAG, kteří:
- navrhnou nejefektivnější možné řešení vysušení objektu (technologický postup, harmonogram prací a cenovou nabídku),
- pomocí čerpadel a vysavačů odstraní zbytkovou vodu,
- instalují vysoušeče, infrapanely a středotlaké turbíny,
- průběžně měří, zda bylo dosaženo požadovaného snížení vlhkosti,
- a uvedou objekt do původního stavu.
V případě potřeby za vás vyjednáme vše potřebné s pojišťovnou. Sanace objektu může proběhnout za vaší přítomnosti, rádi pro vás ale provedeme i vysoušení objektu na klíč pod dohledem zkušeného stavebního technika. Více informací o průběhu vysoušení naleznete v našich článcích.
Jak konkrétně organizujete svou práci při odstraňování škod po požáru?
Po kontaktování naší nonstop zákaznické linky vás zpravidla do 24 hodin navštíví technik společnosti MIBAG, který s vámi podrobně projde veškeré škody a pečlivě je zaznamená. Na základě těchto údajů vám navrhneme nejefektivnější možné řešení sanačních prací, připravíme cenovou nabídku, navrhneme termín prací a připravíme potřebné podklady pro jednání s pojišťovnou. Po schválení návrhu z vaší strany a ze strany likvidátora pojišťovny přijede ve smluvený den zkušený tým profesionálních pracovníků firmy MIBAG s nezbytným vybavením. Po předání stavby se technici prakticky okamžitě pustí do sanačních prací. Sanace objektu může proběhnout za vaší přítomnosti, rádi pro vás ale provedeme i odstranění následků požáru na klíč pod dohledem zkušeného stavebního technika. Více informací o průběhu sanačních prací naleznete v našich článcích.
Za jak dlouho od kontaktování zákaznické linky ke mně dorazí váš technik?
Příjezd technika společnosti MIBAG můžete očekávat zpravidla do 24 hodin od kontaktování zákaznické linky. Technik provede komplexní prohlídku místa zasaženého požárem nebo vodou a vše pečlivě zdokumentuje.
Kdy mohu očekávat začátek vysoušecích a sanačních prací?
Samotné vysoušecí a sanační práce v objektech zasažených vodou nebo požárem standardně zahajujeme ihned po prohlídce specializovaným technikem společnosti MIBAG a případném odsouhlasení rozpočtu pojišťovnou, zpravidla do 48 hodin.
Je průběh vysoušecích a sanačních prací nějak dokumentován?
Ano, v průběhu všech prací na vaší nemovitosti zasažené povodní, vodovodní havárií nebo požárem vedeme stavebně-montážní deník, ve kterém jsou evidovány všechny činnosti prováděné na zasaženém objektu. Nezbytnou součástí prací je i průběžná fotodokumentace.
Jaká technická zařízení používáte při vysoušení, odstraňování vlhkosti a sanaci po požárech?
Pro odborné práce při vysoušení objektů a odstraňování následků po požárech používáme profesionální testovaná zařízení. Veškeré kondenzační, absorpční a horkovzdušné vysoušeče, ventilátory i infrapanely odpovídají všem bezpečnostním i ekologickým normám pro práci v náročných podmínkách.
Provádíte i vysoušení a sanaci na klíč?
Vždy se snažíme vyhovět přání našich zákazníků. Všechny potřebné práce pro vás rádi zajistíme jako kompletní celek. Vaši nemovitost navrátíme do původního stavu a pomůžeme vám s komunikací s pojišťovnou.
Musím být osobně u všech prováděných prací?
Před začátkem vysoušecích a sanačních prací vždy přebíráme nemovitost na základě předávacího protokolu. Všechny práce jsou vykonávány pod odborným dohledem a zaznamenávány do stavebně-montážního deníku. Pokud máte v průběhu naší práce jiné povinnosti, vaše osobní přítomnost na staveništi není nezbytná. Stačí, když přijdete k hotovému.
Mohu si vysoušení nebo sanaci po požáru provést sám/sama?
Ano, pokud jsou škody způsobené vodou drobnějšího rázu, vysoušení zvládnete i sami. Rádi vám zapůjčíme některý z našich profesionálních vysoušečů, infrazářičů nebo ventilátorů. V případě škod způsobených požárem a rozsáhlejších povodňových škod doporučujeme nechat vysoušecí a sanační práce na zkušených pracovnících společnosti MIBAG. Minimalizujete tak další škody a ochráníte své zdraví.
Může vaše služby (vysoušení a sanaci po požáru) pokrýt moje pojistka?
Ano, pokud máte svou nemovitost pojištěnou, odstraňování následků škody vzniklé vodou nebo požárem je možné pokrýt pojistným plněním. Rádi pro vás připravíme veškeré podklady pro jednání s pojišťovnou.
Jak mám postupovat v případě, že chci hradit škodu ze své pojistky?
Při řešení pojistné události na vaší nemovitosti je potřeba nahlásit škodu pojišťovně, u které máte sjednánu svou pojistku. Pro hlášení škody vám rádi připravíme nezbytné podklady pro šetření. S komunikací s pojišťovnou vám rádi pomůžeme.
Kdo nese odpovědnost za průběh všech prací na mé nemovitosti?
Před započetím vysoušecích a sanačních prací přebere stavbu odborný technik společnosti MIBAG na základě předávacího protokolu, ve kterém je zaznamenán celkový stav objektu, stav elektroměru a vodoměru. Odborný technik nese odpovědnost za veškeré práce, které v objektu technici společnosti MIBAG provádějí. Na stavbě jste vždy vítáni a o konkrétních činnostech techniků s námi můžete kdykoliv komunikovat. Po skončení všech prací vám bude objekt opět předán na základě předávacího protokolu.
Jaký je rozdíl mezi vysoušečem a odvlhčovačem?
Odvlhčovač je pouze jiné označení pro vysoušeč. V praxi tato slova znamenají totéž.
Naši školení odborníci jsou připraveni vám pomoci 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.